Current time: 11-16-2018, 08:09 AM Stay in touch via Twitter Facebook RSS Feed
Ada Baiknya anda baca Peraturan Forum ForNesia Disini Dan Disitu Sebelum Terlambat!
System Registration Forums Mulai Kedepan Sewaktu waktu akan Di Tutup.
Silahkan Dibaca Mengenai Auto Pruning User . Agar tidak ada pertanyaan lagi tentang kehilangan akses forum.



HOLLAND BAKERY Kaleeee ...

06-19-2014 02:59 PM HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#1


wiebie2012 Away
ForNesia Family
Registered
*

Posts: 67
Joined: Jun 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
"Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!"
"Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah...!!!" saut Umar enteng.
"Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi,
itu tuh aernya ampe luber-luber"
"Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali...!!!"
"Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak"
"Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye, lu kire gue
PERTAMINEEE...!!!" Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,
balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang.
Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber;
ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: "Lu minta tulung ame siape...?"
"Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras.
Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue.
Gue cerite ape adenye, juga soal abang nyang sewot.
Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye."
"Ape syaratnye...?" Umar pingin tau.
"Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die"
"Terus yg pasti elu bikinin die roti kan...?" Umar ngedesek.
"Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee...?!!!"

wiebie2012, proud to be a member of ForNesia Family since Jun 2014.
10-10-2014 10:41 AM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#2


reno Away
FNS MEMBER
FNS Member
**

Posts: 123
Joined: Oct 2014

Reputation:

FCoin: 8.57ƒc
wkwkwkwkwk kocak.... buahaha:
10-10-2014 12:45 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#3


sspanass Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 29
Joined: Apr 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
haduh... si istri terjerat emosi setan nih.. haha
10-10-2014 01:31 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#4


nosensr Away
FNS MEMBER
FNS Member
**

Posts: 112
Joined: Apr 2014

Reputation:

FCoin: 3.57ƒc
wakakakak koplakk !!
10-10-2014 01:58 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#5


ndrw212 Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 84
Joined: Mar 2014

Reputation:

FCoin: 3.22ƒc
wkwkwk... istri koplak, langsung ane cerai kl gitu.
10-10-2014 02:54 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#6


LPHN Away
Baru Belajar
Registered
*

Posts: 8
Joined: Aug 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
wkwkwkwk...gak ada roti, jajan pun jadi...
10-10-2014 03:28 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#7


FaqihSyakuri Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 52
Joined: Feb 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
buahaha dasar suami ga bertanggung jawab
10-10-2014 04:10 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#8


denny.syns Away
Baru Belajar
Registered
*

Posts: 5
Joined: Oct 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
Wkwkwkwkwkwk, kocak..
10-10-2014 04:12 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#9


zhe_webster Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 46
Joined: Sep 2014

Reputation:

FCoin: 8.00ƒc
Wkwkwkwk... kocak...

zhe_webster, proud to be a member of ForNesia Family since Sep 2014. dan saya suka Kimcil.
10-10-2014 04:35 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#10


adheetama Away
FNS MEMBER
FNS Member
**

Posts: 204
Joined: Oct 2014

Reputation:

FCoin: 2.43ƒc
hahaha, joke yang ini kena banget
salah sendiri males suaminya
10-10-2014 04:47 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#11


gamer brain Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 34
Joined: Aug 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
edddaaaaannnnnn ini baru humor
10-10-2014 05:08 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#12


zen69 Away
FNS MEMBER
FNS Member
**

Posts: 131
Joined: Sep 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
Wkwkwk, suami-istri sama2 koplak, wkwkwk
10-11-2014 12:20 PM RE: HOLLAND BAKERY Kaleeee ...
#13


lutfimilan Away
HunteR
HunteR
*

Posts: 35
Joined: Jul 2014

Reputation:

FCoin: 2.00ƒc
hahaha ngakak baca balesan si istrinye buahaha




Search thread:


[-]
Advertisement